diumenge, 19 d’abril del 2015

Cames-llargues - Cigüeñuela común - Black-winged stilt






Després de molt de temps sense sortir a fer fotos, un amic em va animar a anar al Delta de l'Ebre amb ell i passar el dia a la Tancada. El dia va ser genial i vaig poder fotografiar a aquesta meravella d'au entre d'altres; feia molt de temps que no baixava al Delta sens dubte un lloc  inèdit per gaudir de la natura...  espero poder-hi tornar aviat si els estudis em deixen temps. Només cal dir que li estic molt agraït al @llsemisga per fer-me baixar al Delta i passar-m'ho tan bé.

Aquesta au pertany a l'ordre dels Charadriiformes, a la família Recurvirostridae i l'espècie rep el nom científic de (Himantopus himantopus).

2 comentaris:

  1. T'han quedat molt guapes nen! Repetim quan vulguis, els bons costums no s'han de perdre!

    ResponElimina
  2. Beautiful images of the Black-winged Stilt.

    ResponElimina