dijous, 30 d’agost del 2012

Trist (Cisticola juncidis)





En aquestes fotos es pot veure un Trist (Cisticola juncidis).
Aquest ocell és densament llistat i amb una cua curta i arrodonida. El Trist pot arribar a fer uns 10 cms. Pel que fa a la part superior d'aquest ocell és de marró fosc amb marges de color ocre-rogenc(fàcil de distingir) i a la part inferior sense llistes i de color blanquinós i groc pàl·lid.
Pel que fa a la veu d'aquest ocell es pot sentir un ''dziip-dziip'' mentre vola onduladament.
D'altra banda a aquest ocell se'l pot trobar en prats humits i canyars com jo l'he avistat al Delta de l'Ebre.

9 comentaris:

  1. Un blog magnífic!!! El felicitem per la tasca que estàs fent i t'animem a continuar. Ja ens hem fet seguidors teus.

    Una abraçada,

    Emili i Carme

    ResponElimina
  2. moltíssimes gràcies ,

    Es tot un honor que gent com vostés dos facin de la ornitologia i dels blogs en general un espai més agradable. Jo també segueixo els seu blog diariament .

    Saluts

    ResponElimina
  3. Buenas capturas de esta pequeña ave.Saludos

    ResponElimina
  4. It looks like you have been blogging for about four months and I encourage you to continue. It is interesting to see and hear other peoples enthusiasm for our wildlife around the world which needs our protection. So....keep up the good work.

    Thank you for looking in on Birds2blog, much appreciated. I shall call by here from time to time.

    Best Wishes from England.

    ResponElimina
  5. Thank you am up and runnig haha
    greetings from spain¡¡

    ResponElimina
  6. Hola Joanca,celebro conocer a otro amante de las aves como yo,la verdad es que esta afición nuestra nos regala unos momentos de inigualable belleza y poder compartirlos con todo el mundo es fantastico,tienes un blog muy interesante aunque quizas falta un poco más de aproximación a las aves que es el secreto principal de este genero de fotografia,en fin gracias por tu comentario y ha seguir asi. un cordial saludo

    ResponElimina
  7. Muchas gracias por los consejos, lo cierto eske con un 200mm es bastante difícl hacer buenas fotos de pájaros, por el otro lado estoy aprendiendo cada día má de las aves y cada vez consigo hacercarme más..
    Saludos

    ResponElimina
  8. Hola Joanca otra ave mas en tu coleccion y esta yo todavia no la tengo afotada pero, si que la veo muy amenudo,solo tengo que deicarle un dia pero a
    veces hay otras que me parecen mas interesantes.Fernando el que te ha hecho el comentario anterior es mi amigo de fatigas,con el cual salimos los dias festivos por estos campos y con el cual hemos pasados muy buenos momentos de capturas fotograficas.Sigue con tu aficion que con el tiempo y lo joven que tu eres llegaras muy lejos.Un saludo.

    ResponElimina
  9. Hola Antonio, muchas gracias por el comentario. Lo cierto es que este cistícola juncidis se paseaba cerca de mi por los cañizos y lo pude afotar.
    No sabía yo que os conocías, curioso, Antonio saludos y seguimos con nuestar afición.
    joanca

    ResponElimina