dijous, 23 d’agost del 2012

Migdia & 32 graus










Aquest migdia m'he passejat per un camp de golf, que està situat molt a prop de Tivissa, he aprofitat el dia que els jardiners tallen l'herba que ja ha crescut massa i es una bona oportunitat pels ocells ja que poden trobar més fàcilment aliment: cucs, formigues, etc. Es a dir insectes en general. No feia ni més ni menys que 32 graus centígrads i per tant no es una hora massa aconsellable per observar ocells ni menys per portar una NikonD200 amb un 200mm penjat al coll amb aquella corretja que no es pas còmoda.  D'altra banda sabia que en aquestes hores es solen trobar rapinyaires que busquen l'aliment i com no, n'he trobat un però no el se identificar ja que volava molt amunt, n'he penjat fotos per abeure si algú em sabria dir que es.
D'altra banda també he trobat com a 7 Caderneres algunes de les quals són joves d'aquest any ja que encara no han agafat tots els seus fascinants colors. També he trobat alguna tórtora turca que buscava un arbre per abatre la calor i també he vist una Merla o al menys jo crec que es una Merla, de totes maneres estic dubtant si alguna persona sap que es que m'ho digui, moltes gràcies i aquesta tarda més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada